Flyttat

 
 

Idag har jag jobbat!
Sen körde jag hem till mamma och papppa och mötte upp Chrille och Tunte.
Vi lastade hästarna för Kobbi har nu flyttat till Pernilla som ska ha honom på foder ett tag för jag inte hinner med dom båda två. Gjola bor nu 5 minuters gångväg hemmifrån mig och det känns mysigt att kunna gå till henne.
 
Hoppas nu bara dom ska trivas bra båda mina två gobitar!
Gjola såg dock lite ledsen ut när inte Kobbi följde med henne ut från transporten men jag hoppas det går över.
 
Nu ska jag gå och lägga mig, i morgon är det jobbet igen som gäller sen ska jag direkt hem till Gjola och se så hon har det bra, antagligen kör jag även dit tidigt tidigt i morgon bitti innan jobbet också och tittar till henne!
 
Nä nu väntar sängen!
 
Natti Natt!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0