Torsdagen 13/9

Dagen började med att jag och Matilda åkte till öppna förskolan i Sjöbo där vi träffade lena och Leo.

Matilda grät i början för hon trodde vi va på dagis och att jag skulle lämna henne där. Men när hon märkte att så inte var faller kom hon igång att leka! Mammas lilla hjärta!
När det va slut körde vi 4 till Ica och köpte fika och när vi stod i kassan ringde sköterskan från BVC och då skulle vi varit där för en halvtimme sedan och fått spruta. Shit!!! Som tur va kunde vi komma direkt så vi körde dit och Matilda fick sin vacc och det gick bra. Dessutom precis innan vi skulle gå tog Matilda tre steg helt själv! :)

In i bilen igen och hem till Lena och Leo. Vi fikade sedan tog vi en promenad bort till vårat gamla hus och sedan ner i skogen och sen hem. Hela vägen gick jag med nalle deras hund.

Sen körde vi hem, lagade mat, matilda lekte ute och hittade en egen sandlåda, jag dammsuga och när pappa kom hem tränade vi på att gå igen och då tog hon 7 steg! :)

Kl 18 gick vi till förskolan på föräldrarmöte och nuuuu ska jag sova! :) God natt!



Kommentarer
Lena

Tack så jätte mycket för en mysig dag... Jag hade jätte ont i magen och svanket på kvällen, men skönt va det och Nalle va helt överlycklig... Det får vi göra om snart igen, i alla fall mysa och fika... Promenad kan vi kanske ta en lite mindre nästa gång... He he he.... Kramizar

2012-09-15 @ 18:16:08
Catrin

Lena: Ja det får vi göra. Ja promenaden blev ju liiite lång jag hade för mig att det inte va så långt... oppsss. mitt lokalsinne! Men men vi fick rört på oss i alla fall! :)

2012-09-15 @ 20:41:55
Tina

Duktiga Matilda. Då dröjer det nog inte länge innan hon går på heltid

2012-09-16 @ 18:19:22
URL: http://tiro.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0